
Начальник метрополітену запевняє, що підвищення тарифів не пов’язане з блокуванням рахунків підприємства
У столичному метрополітені пояснили, чому вимушені підвищити ціну на проїзд в підземці до 5 гривен. Запропонована зміна тарифу дозволить продовжувати роботу підприємства в нинішньому режимі. Про це заявив директор КП” Київський метрополітен” Віктор Брагінський, повідомляє прес-служба метро.
Столична влада почала розгляд можливості підвищення тарифу на проїзд в комунальному транспорті. Тільки такий вимушений крок дозволить забезпечити належний рівень перевезень пасажирів і роботи підприємства.
“Минулого року, уперше за 15 років столичний метрополітен став прибутковим. Проте, через чинники,що від нас не залежать, а саме зростання тарифів на електроенергію в 4,6 разу і перекладу підприємства в категорію промислових, ми знову зазнали непосильних збитків”, – пояснює Брагінський.
Також за рішенням Кабінету міністрів оплата праці працівників підземки була приведена у відповідність з рішенням Кабміну про мінімально встановленої зарплати в 3200 гривен.
За розрахунками фахівців обгрунтований тариф на перевезення 1 пасажира підземки зараз складає 6,64 грн, а планова собівартість 5,68 грн Проте, розуміючи соціальну складову місто пропонує змінити вартість проїзду в підземці пропорційно діючим тарифам на 1 гривну.
Так разова поїздка повинна коштувати 5 гривень, при поповненні карти на 50 поїздок тариф складе 4,5 грн А в проїзних він закладається на рівні 3,87 грн .
Різницю в собівартість планується компенсувати з міського бюджету.
Важливо відмітити, що зміна тарифу на проїзд в метрополітені не торкається невирішеної ситуації з компанією “Укррослізинг”. Сьогодні рахунки підприємства, окрім соціальних виплат – заблоковані. “Ми продовжуємо працювати в юридичній площині. Зараз в суді розглядається наше звернення про відстрочення виконання рішення у зв’язку із скрутним фінансовим становищем”, – говорить керівник підземки.
Запропонована зміна тарифу дозволить продовжувати роботу підприємства в нинішньому режимі. Метрополітен отримає тільки можливість оплати комунальних послуг і заробітної плати колективу.
Згідно з проектом рішення, пасажири зможуть використати усі записані поїздки на пластикових картках без доплати, а пільги будуть збережені.
Нагадаємо, в Києві з 15 липня планують підвищити вартість проїзду в метро до 5 грн, а в наземному транспорті до 4 грн. В КМДА запевняють, підвищення вартості проїзду – це вимушений захід для збереження транспортної системи міста.
Отправить ответ